SEO. Este mai relevant ca niciodata, deoarece motoarele de cautare isi extind infinit cota de piata. Indiferent daca esti un utilizator B2B sau B2C, publicul tau tinta se afla pe web in cautarea de nformatii - sau, in acest caz, informatii legate de produsul sau serviciul dvs.
In cateva secunde, Google va afisa rezultatele interogarii respective. Esti in prima pagina? Daca raspunsul este negativ, atunci este esential sa incepi sa-ti aloci resurse pentru crearea si executarea unei campanii de SEO.
O campanie SEO de succes este sustinuta de o cercetare amanuntita a pietei in care activezi. Fiecare decizie luata se va baza pe datele furnizate prin: cercetarea cuvintelor cheie, cercetarea competitorilor, auditurile site-ului, ideea continutului, analizele din pagina, analizele in afara paginilor etc. In timp ce fiecare dintre aceste componente va stabili calea pentru o campanie SEO eficienta, incapacitatea de a mentine concentrarea de la inceput pana la sfarsit nu numai ca va afecta succesul general al campaniei, dar va incepe rapid sa scada si poate sa diminueze substantial rentabilitatea investitiei.

Succesul din start
Cantitatea vasta de date colectate la inceputul campaniei, care reprezinta cel mai mare activ, poate duce rapid la rezultate nefavorabile. Esti ca un copil intr-un magazin de bomboane, atunci cand revizuiesti mii de cuvinte cheie. Le vrei pe toate. Ei bine nu le poți avea pe toate, cel putin nu deodata. Pentru ca SEO necesita timp.
La începutul fiecarei campanii de SEO, ar trebui sa identifici ce pagini conteaza cel mai mult si apoi sa te concentrezi asupra numarului de pagini de destinatie pe care resursele si bugetul tau iti vor permite să le urmaresti. Acest lucru inseamna aproximativ 3-7 pagini de destinatie preferate (PLP) intr-o singura campanie. Intrarea pe cele mai valoroase pagini de destinatie este esentiala pentru inceperea unei campanii de succes si va dicta orice alta decizie luata pentru a pune impreuna o strategie de actiune SEO.

Angajament
SEO este un joc de asteptare. Nu vei vedea rezultatele pe care le doresti imediat si, uneori, acestea pot fi descurajante. Solutia nu este sa iti schimbi imediat focalizarea. Continua ceea ce faci sau eforturile curente daca resursele o permit. Majoritatea eforturilor SEO nu vor avea rezultate pana la 3 luni si in functie de dificultatea cuvantului cheie, ar putea sa nu-si atinga intregul potential pana la 6 luni sau pana la 1 an in campanie.
Daca rezultatele imediate reprezinta prioritatea ta principala, atunci campania ar trebui sa reflecte asta. De exemplu, structurarea campaniei pentru a te concentra pe cuvinte cheie cu dificultate scazuta in primele doua luni creeaza o strategie care face ca aceste rezultate imediat dorite sa fie mai accesibile.

Campaniile SEO pot fi incadrate in funcție de nevoile tale, atata timp cat aceste asteptari sunt stabilite de la început. Rezultatele pe termen scurt si pe termen lung vor sacrifica probabil calitatea traficului si ar trebui alese cu prudenta. Strategiile SEO pe termen lung si durabile vor garanta o crestere a traficului organic calificat, care va garanta cresterea rentabilitatii investitiei.
SEO-ul este o investitie esentiala pentru afacerea ta. Randamentul investitiei depinde de o strategie de SEO bine planificata, bine executata si extrem de concentrata, care garanteaza ca va satisface nevoile si ajunge la publicul tinta. Mentinerea accentului in campania ta de SEO este un efort constant si ar trebui sa ramana o prioritate de varf in orice campanie actuala sau viitoare.