Promoveaza-ti afacerea pe Pinterest (10 sfaturi foarte utile)
Dintre toate platformele de social media, Pinterest ofera probabil cele mai interesante beneficii. Si daca
platforma Pinterest nu este inclusa inca in mixul tau de canale de promovare trebuie sa stii ca ratezi oportunitatea unei surse de trafic fabuloase care trimite mai multi vizitatori catre websiteuri decat Twiter de exemplu, si are 70 milioane de utilizatori.
Iata cateva sfaturi foarte utile de promovare Pinterest care te vor ajuta sa generezi vizite, leaduri si vanzari.
1. Deoarece Pinterest este o platforma de image-sharing, este usor de folosit in orice nisa insa esti in avantaj daca business-ul tau poate oferi imagini captivante. Gandeste-te la zona culinara, arta, fashion, accesorii, bijuterii, destinatii de vacanta si chiar imobiliare.
2. Marea majoritate a utilizatorilor de Pinterest este formata din femei 25-55 ani. Acest grup demografic are in general o intentie de cumparare online ridicata, daca este marketat corect. Nu te concentra doar pe setat de boarduri noi, pinuri si repinuri! Concentreaza-te pe continutul de care este atras grupul tau tinta si fa-i sa-l share-uiasca nu doar in Pinterest ci si pe alte platforme social media.
3. Profilul tau trebuie sa contina numele business-ului tau. Foloseste numele brandului ca username.
4. Conecteaza-ti profilul cu alte retele sociale. In felul acesta iti poti tine vizitatorii pe conturile tale (pagina de Facebook –
vezi aici cum sa-ti cresti numarul de likeuri pe Facebook, Twitter, Google+ etc).
5. Concentreaza-te pe engagement si nu doar pe trafic. Fa „repin” la pinurile interesante, comenteaza pe pinuri si fii de ajutor. Creaza o comunitate targetata si acorda atentie deosebita formatorilor de opinie.
6.
Optimizeaza-ti siteul pentru „easy pinning”. Include butonul „PinIt” oriunde ai o imagine (ex. magazine online).
7. Pentru rezultate excelente in campania de promovare Pinterest, denumeste si optimizeaza imaginile (foloseste cuvinte cheie in titlu si descriere si un link catre situl care detine imaginea – in particular situl tau)
8. Analizeaza! Analiza datelor este indispensabila in campaniile de promovare Pinterest. Daca vrei sa ai un ROI bun, urmareste indicatorii: sursele de trafic, continutul care obtine maximul de engagement, performanta cuvintelor cheie, conversia leadurilor, imagini, text, etc. Exerseaza creativitatea dar intotdeauna urmareste si analizeaza datele.
9. Sunt cateva activitati care aduc invariabil engagement. Este important sa oferi ceva in schimbul a altceva (o abonare la newsletter, un repin, un testimonial sau o evaluare). Organizeaza concursuri, chestionare, ofera gratuitati, premii etc.
10. Traficul mobil creste exponential de la o zi la alta. Asigura-te ca situl tau este optimizat pentru mobil si ca butoanele de Pin sunt vizibile si usor de folosit.
Inovado ofera
servicii profesionale de promovare Pinterest, promovare social media si marketing online pentru afacerea ta!